piątek, 5 kwietnia 2013

WYRÓŻNIENIE

Chciałam się pochwalić:
dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i nie wiem za co, ale już dostałam wyróżnienie dla mojego bloga. Przyjmuję je z niedowierzaniem, ale i ogromną radością. Postaram się nie zawieść pokładanego we mnie zaufania i nadziei zarówno P. Iwony (http://iwonusiowo.blogspot.com), która mnie wyróżniła, jak i innych czytelniczek i czytelników bloga. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
http://iwonusiowo.blogspot.com/2013/03/zyczenia-swiateczne-i-wyroznienia.html?showComment=1365155534534#c6108410464894643562

                                                    A oto moje pierwsze, cudne, misiowe wyróżnienie ;)

8 komentarzy:

  1. Wyróżnienie to możesz przekazać dalej, nawet do 15 blogów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie zrobię :) dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)

    Jestem "tu" nowa, dlatego wybieranie blogów do wyróżnienia zajmuje mi trochę czasu, ale na pewno "przekażę wyróżnienie dalej". Chciałam nagrodzić około 5-10 wyróżniających się moim zdaniem blogów, a to bardzo poważne i odpowiedzialne zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje, no już nie bądź taka skromna, może zaczynasz, ale jak...!!! :)

      Usuń
  4. hehehe...a mi już się podoba, mimo że to początek, gdybym mogła, to też bym wyróżniła!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasłużyłaś, zasłużyłaś :P ;)

    OdpowiedzUsuń