niedziela, 16 grudnia 2012

Słowo WSTĘPne ;)

Zaczynamy! :)

Długo "nosiłam się z zamiarem" założenia bloga dotyczącego podróży... podróży i zdjęć, ponieważ są to moje dwie najważniejsze pasje, które łączą się ze sobą i w sposób doskonały uzupełniają :D Są to pasje, które zarówno znajomi, jak i Mój Kochany Mąż musieli nauczyć się tolerować, a nawet je polubić i w ten sposób udało mi się przeżyć z nimi wiele cudownych, niezapomnianych chwil w niesamowitych zakątkach Świata, ale wciąż uważam, że jest to dopiero wstęp i przygotowanie do PODRÓŻY, KTÓRE NAS JESZCZE  CZEKAJĄ! :)

Ten blog chciałabym dedykować mojej Rodzinie:
Rodzicom- Magdzie i Tomkowi, którzy zarazili mnie pasją podróżowania i od wczesnego dzieciństwa pokazywali mi, jak piękny jest Świat dotychczas nam nieznany,
Siostrze Agnieszce, która -mimo dużej różnicy wieku- dzielnie towarzyszyła mi w wielu podróżach, niejednokrotnie przekraczając granice swojej wytrzymałości,
Mężowi Jackowi, który pozwolił mi bym była Jego przewodnikiem po Świecie, z ogromną cierpliwością i wyrozumiałością pozwala mi na realizowanie mojej pasji i (co najważniejsze!) towarzyszy mi niezmiennie w moich podróżach już od 2008 roku,
Babci Zosi, która przeżywa wszystkie moje podróże nie mniej niż ja, zawsze z zapartym tchem czeka na informacje, że szczęśliwie dotarliśmy na miejsce i pewnie właśnie dzięki Jej modlitwom nam się to udaje,
Cioci Asi, która kocha podróże tak samo jak ja i moi Rodzice i jest cudowną towarzyszką wszelkich wypadów,
Teściowej Iwonce, która pokazała mi magię bloga i przekonała, że jest to cudowne narzędzie komunikacji z osobami o podobnych zainteresowaniach, pochodzącymi nieraz z bardzo odległych miejsc,
a także
moim przyjaciołom i przyjaciółkom- zwłaszcza Magdzie, Pauli i Soni, w podziękowaniu za wspaniałe wspólne (dotychczasowe) przygody (oby tak dalej!),
wszystkim znajomym, z którymi udało mi się przeżyć niezapomniane chwile i odwiedzić wyjątkowe miejsca na Ziemi.
Pozdrawiam Was wszystkich i dziękuję, 
bo to Wy sprawiacie, że moje podróże są tak wspaniałe 
i dzięki Wam z wytęsknieniem czkam na następne...
-Dorota

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł na ten blog.
    Czekam na nowe posty!
    Pozdrawiam:)
    -Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba.
    Ciekawa jestem treści...
    Pzdr-Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy Doti :*

    OdpowiedzUsuń
  5. to my dziękujemy za wyróżnienie,
    pozdrawiamy i czekamy na c.d. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, swietny pomysl! Ja tez uwielbiam nasze wspolne wyjazdy, a jakie super fotki wtedy mamy!
    A najwierniejszym Twoim milosnikiem jest - Paul!
    Dzieki za wpis o cioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. No hej Siostra - wpadłaś na super pomysł. Taki blog jakby wehikuł czasu ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Gratuluje nowej inicjatywy! To będzie pierwszy blog, który będę śledzić uważnie! POWODZENIA ! :)

    Pozdrawiam z ciepłego Dubaju, w którym mam nadzieje na nowe, wspólne przygody w 2013 r - do zobaczenia; Sonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, trzymam kciuki za powodzenie tej inicjatywy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za wiarę we mnie
    i miłe słowa na start :)
    Pozdrawiam i "DO ZOBACZENIA" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, ale fajny pomysł!
    znając Ciebie i Twoją wiedzę nt podróży
    i w ogóle obcych kultur jestem zachwycona!
    To będzie bardzo ciekawa lektura.
    Więc jak najszybciej coś wrzucaj, bo czekam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja proponuję na początek napisz o Malcie, bo jestem ciekawa Twoich opowiadań. Albo o Libii może? O jakimś kraju arabskim- Ty się na tym znasz...A kiedy wrzucisz zdjęcia z Litwy? Czekam na litweską jesień, a już zima idzie :D ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek by nie było, będzie ciekawe, bo nie wiem jak ona to robi, ale jak zwiedza, to wie i widzi 10 razy więcej niż inni ludzie? więc i jak coś napisze, na pewno będzie ciekawe!
      Karolina

      Usuń
    2. Brzmi jakbym jakimś agentem była. Teraz to mnie już nikt nie będzie chciał na wakacje ze sobą zabrać, ani nikt nie pojedzie ze mną :(
      (żart)-mam nadzieję... ;)

      Usuń
  13. You can be a guide!
    I saw a lot of attractive places with you in Austria and Greece and I've never had so good and beautiful guide...somebody who knows as much as you know! Greetings to you and your family!Phill

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki jeszcze raz.
    Postaram się zaspokoić Waszą czytelniczą ciekawość jak najszybciej :)
    Pozdrawiam ciepło!
    @Karola: Dzięki!!:)
    @Aga: Litwa już niedługo na fb/pic. Coś z Twojej top listy wkrótce też się tu pojawi :)
    @Phill: Thank you for your opinion- that's nice what you said.:)Many greetings!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzałam i zajrzę na pewno, żeby spawdzić jak blog się rozwija.
    25 państw...może być fajnie i ciekawie...
    Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, fajnie, fajnie, czekamy na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wymyśliłaś, powinnaś o takich rzeczach pisać, bo się na tym zansz jak mało kto :D Podoba mi się Twój blog, chociaż nigdy nie byłam zwolenniczką blogów...

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehe, drugi raz czytałam ten sam tekst w dziale "słowo wstępne" i dopiero się teraz skapowałam ;P

    OdpowiedzUsuń